Wydarzenia
|
Wydarzenia
Dodano: 24-11-2012r.
Szkolenie „Pracownik Call Center”W sobotę 24 listopada2012 r. w Zespole Szkół Integracyjnych „AMIGO” odbyło się szkolenie „Pracownik Call Center”. W tym dniu organizatorami zajęć byli przedstawiciele obu grup szkoleniowych : Kamila Chodała i Krystian Kochaniak. Przeprowadzono je w formie gier i zabaw związanych z tematyką call center. Jedną z nich był Quiz przygotowany przez Panią Katarzynę Brzazgoń-Dzięcioł (trenerkę grupy I) i Panią Małgorzatę Przewłocką-Kuchnowską (trenerkę grupy II). Podczas zajęć uczestnicy szkolenia utrwalili wiadomości z zakresu min. schematu sprzedaży, prawidłowych zachowań wobec klienta oraz technik wykorzystywanych w pracy call center.
Relację przygotowali: Kamila Chodała i Krystian Kochaniak
|
Wykonanie: Anna Wargocka i
Paweł Parus