KONTAKT: tel. 71 788 62 69 | tel. kom. 666 871 737
  • czas przeprowadzania szkoleń 03.2013 – 02.2014 r.
  • 5 dni szkoleniowych po 9 godziny lekcyjnych – łącznie 45 godzin
  • zajęcia przeprowadzane 1 x w tygodniu
  • miejsce szkoleń: centrum Wrocławia, lub dowolna miejscowość na Dolnym Śląsku w zależności od ilości zgłoszeń z danego obszaru
  • 2 trenerów na 12 osobową grupę

 

PROGRAM

DZIEŃ 1:

Zapoznanie z grupą:

  • pre-test
  • badanie potrzeb grupy

Produkt turystyczny:

  • wprowadzenie do tematu
  • definicja
  • charakterystyka i rodzaje
  • struktura
  • cykl życia produktu turystycznego
  • marketing mix
  • etapy tworzenia produktów turystycznych
  • strategie cenowe

DZIEŃ 2:

Sprzedaż produktu turystycznego:

  • wprowadzenie do sprzedaży
  • charakterystyka klienta i produktu
  • budowanie relacji biznesowych
  • organizacja sprzedaży
  • kanały komunikacji z klientem
  • techniki sprzedażowe
  • narzędzia wsparcia sprzedaży

 

DZIEŃ 3:

Warsztat sprzedażowy:

  • gry sprzedażowe – praca w podgrupach na przygotowanym materiale,
  • studium przypadku – omówienie przykładowych strategii sprzedażowych wybranych produktów turystycznych
  • opracowanie oferty – warsztat tworzenia profesjonalnej oferty sprzedażowej
  • kontakt z klientem – scenki i praca w parach w zakresie prowadzenia rozmowy sprzedażowej

DZIEŃ 4:

Techniki negocjacji:

  • wprowadzenie do negocjacji
  • etapy negocjacji
  • strategie negocjacyjne
  • batna
  • błędy i dobre praktyki negocjacyjne
  • techniki wspierające negocjacje
  • studium przypadku

DZIEŃ 5:

Warsztat negocjacyjny:

  • gry negocjacyjne – praca w podgrupach na przygotowanym materiale praktycznym w formie symulacji procesu negocjacji.
  • przygotowanie do negocjacji – wypracowanie mechanizmów i dobrych praktyk przygotowania się do negocjacji
  • prowadzenie negocjacji – praca w podgrupach w formie aktywnych ćwiczeń i symulacji
  • radzenie sobie z reklamacjami i trudnymi klientami
  • najlepsze praktyki – omówienie i podsumowanie

Podsumowanie

Egzamin/test końcowy

 

 

Projekt „Specjalistki w Turystyce” jest współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego