KONTAKT: tel. 71 788 62 69 | tel. kom. 666 871 737
  • czas przeprowadzania szkoleń 03.2013 – 02.2014 r.
  • 5 dni szkoleniowych po 9 godziny lekcyjnych – łącznie 45 godzin
  • zajęcia przeprowadzane 1 x w tygodniu
  • miejsce szkoleń: centrum Wrocławia, lub dowolna miejscowość na Dolnym Śląsku w zależności od ilości zgłoszeń z danego obszaru
  • 2 trenerów na 12 osobową grupę

 

PROGRAM

DZIEŃ 1 i 2:

Nowoczesne zarządzanie  w  turystyce

  • Misja, wizja, strategia
  •  Zarządzanie strategiczne
  • Podstawy organizacji i zarządzania – skuteczne techniki zarządzania, kierowania oraz podejmowania decyzji z uwzględnieniem specyfiki branży turystycznej
  • Marketing usług turystycznych
  • Strategia marketingowa  w przedsiębiorstwie turystycznym
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Zarządzanie jakością usług turystycznych
  • Organizacja i technika pracy w hotelarstwie
  • Biznes- plan firmy turystycznej
  • Produkty innowacyjne w biznesie turystycznym
  • Trendy w turystyce globalnej

 

DZIEŃ 3:

  • Polityka spójności unii europejskiej 2007 – 2013
  • Podstawowe informacje o Funduszach Strukturalnych Unii Europejskich
  • Rodzaje funduszy strukturalnych w latach 2007 – 2013
  • Kierunki zmian polityki spójności UE po 2013 r.
  • Wykorzystanie funduszy europejskich
  • Nowa perspektywa budżetowa unii europejskiej 2014-2020
  • Fundusze europejskie 2014-2020
  • Dobre praktyki – przykłady projektów realizowanych w ramach różnych programów;

 

DZIEŃ 4:

Warsztat praktyczny

Od pomysłu do realizacji projektu współfinansowanego ze środków unijnych -Tworzymy zarys  wniosków o dofinansowanie

  • Przygotowanie do warsztatu praktycznego pisania wniosków – Dobre zasady pisania projektów
  • Zasady wdrażania funduszy – kwalifikowalność kosztów;
  • Przygotowanie dokumentacji do projektu
  • Tworzenie projektu i formularzy wniosku;
  • Biznes plan/studium wykonalności projektów realizowanych w ramach funduszy unijnych;
  • Analiza finansowa i ekonomiczna projektu;

 

DZIEŃ 5:

  • Różnorodne źródła finansowania działalności  w zakresie turystyki i wypoczynku
    • Fundusze Norweskie i  EOG (Norway Grants & EEA Grants)
    • Państwowe Urzędy Pracy,
    • urzędy marszałkowskie,
    • anioły biznesu
    • inne
  • Zasady przygotowania kampanii promocyjnej
  • Strategiczne cele kampanii promocji turystycznej
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa
  • techniki marketingu, promocji i reklamy usług turystycznych
  • narzędzia kampanii promocyjnej analiza skuteczności wad i zalet
    • Reklama
    • Promocja bezpośrednia
    • Public Relations i współpraca ze środkami masowego przekazu
    • Promocja turystyczna w sieci
    • Wydawnictwa promocyjne
    • Eventy w promocji turystycznej
    • Marketing wystawienniczy
    • Sponsoring

 

 

Projekt „Specjalistki w Turystyce” jest współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego